VvE – Ledenpagina

De VvE beschikt over twee afgeschermde websites.

• Toegang tot deze website.
  • Toegang tot Twinq.

Leden/eigenaren van de VvE kunnen hier in- en uitloggen.

Bent u eigenaar, maar hebt u nog geen gebruikersnaam en wachtwoord voor deze website, dan kunt u die opvragen bij de VvE.

Leden hebben op de website exclusief toegang tot o.a.:

• De afgeschermde pagina’s.
  • Informatie over Algemene Ledenvergadering (agenda en verslagen te lezen en te downloaden in .pdf-formaat).
  • Archief nieuwsbrieven.

Hier kun u inloggen

Naast de exclusieve toegang tot de website, hebben eigenaren ook toegang tot Twinq.

Twinq is het software programma die onze VvE beheerder (AZUL Vastgoedmanagement) gebruikt ter ondersteuning bij alle processen van het beheer van de VvE, zoals opstellen begroting, het bewaken van de ledenbijdragen, de eigendomsoverdracht van een appartementsrecht, het samenstellen van actuele presentielijst en het voeren van de administratie.

U als eigenaar hebt toegang tot deze administratie van de VvE zoals:

• de laatste stand van zaken op het gebied van de financiën van de VvE, zoals de balans en de resultatenrekening;
  • de status van alle gemelde reparatieverzoeken;
  • de afgesloten contracten;
  • en er is zelfs een specifieke pagina per individuele eigenaar.

Inloggen Twinq